NYEEERTEEEEEEEEEEM!!!

2011. január 4., kedd

Eddig soha nem nyertem. Semmit. 
Most viszont NYERTEEEM, NYERTEEEM, NYERTEEEEEM. 
Ezt leginkább a szerencsének köszönhetem. 
Pontosabban annak, hogy nem volt szerepe.
;)

A Yabo minialbum kihívásán vettem részt és a 15 gyönyörű alkotás közül az én munkámat szavazta meg a 7 tagú zsűri győztesnek.

Elképesztően BOLDOG vagyok.
:) :) :)

A következőket írták a munkámról: 
"A különleges formájú album, a sok-sok varrókellék, a személyes emlékek és a hangulatot emelő kiegészítők értő kezekre találtak. Látszik rajta a szeretet! És igen, mi látjuk a fényképeken keresztül is, hogy milyen lehet tapintani. ;)" 



GYÖNYÖRŰEK

utóirat
Tudtátok, hogy él egy aranyszívű scrapper? 
Borkának hívják.




2 megjegyzés:

Pertine írta...

Ha szavazhattam volna én is első helyre javasollak! :) gratu!

Borka írta...

:-D

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Vanilla Berry template by Dual Illusion - design and contents by Réka Bujdosó ©2011