"a hónap ötlete"

2011. január 7., péntek

Az egyik januári bejegyzésemben már hangot adtam annak, hogy nem igazán örülök amiért Amerika ilyen távol esik a magyar scrapper társadalomtól. :)

Sokszor bosszankodok az indokolatlanul magas postaköltségeken és azért sem vagyok odáig, amikor azon kell sakkoznom, hogy egy-egy csomagra ne legyen áfafizetési kötelezettség.

A különböző eszközöket, kellékeket nem tudjuk megnézni, megfogni, jobb esetben csak hosszas utánajárás után tudjuk meg egy képről, videóról, hogy mit takar az adott eszköz, termék.

A legtöbb dolog azonban nálunk is kapható, sajnos nem scrapbook alapanyagként.

Ebből adódóan már volt is több vicces történetem:

1.) Antikváriumban:
- "Viszonylag olcsó és nagyon régi könyvet keresnék."
- "Rengeteg könyvünk van, melyik írótól?"
- "Ööööö nekem leginkább az lenne fontos, hogy minél régebbi legyen ..."
- "Mégis milyen témakörben keres könyvet?"
- "Hááát, igazából nekem csak az a fontos, hogy sárgultak legyenek a lapjai ..."

2.) Rövidáru boltban
- "Cipzárat keresnék bordó színben."
- "Fémcipzárat vagy műanyagot?"
- "Szeretném megnézni mindkettőt."
- "Hány centiméteres cipzárra van szüksége? A 15 cm-s ből ..."
- "Nekem inkább a színe az, ami fontos."
- "Mihez lesz a cipzár?"
- "Hááát, ööööö végülis ... anyának lesz ... ez a 15 cm-es jó lesz, köszönöm."
- "Szívesen megmutatom, hogyan tudja bevarrni ..."

:D :D :D

Szóval ... ... ezzel kapcsolatosan készült a "hónap ötlete" külön oldal. Próbálok olyan egyszerű dolgokat  bemutatni hamarosan, amelyek itt vannak az orrunk előtt és alig várják, hogy új formájukban tündökölhessenek: SCRAPBOOK ALAPANYAGKÉNT!

Veka már megosztotta velünk a HÁZI MIST titkos receptjét. ;)


(én parfüm helyett házi pálinkával hígítottam ;D )

Miért kellene nekünk Tattered Angel mist ha van nekünk házi készítésű is???

;D ;D ;D

TIPP: Érdemes kipróbálni a PENTART CHAMELEON effekt gyöngyház akrilfestékeket. CSODÁLATOSAK és kitűnően működnek "mist" formában is!!! Én már beszereztem kék-arany, rózsaszín-arany, zöld-arany színekben (220 Ft/db - kisebb kiszerelésű). Hamarosan láthatjátok az alkotásaimban! ;D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Vanilla Berry template by Dual Illusion - design and contents by Réka Bujdosó ©2011