december napról napra | 2011 13. nap ~ december daily | 2011 13th day

2011. december 13., kedd

Ma ismét hozzám érkezett a blogvonat. Az ünnepekre való készülődést még kicsit távolinak érzem, azért is mert olyan érzésem van, hogy az emberek csak kötelezően forgatták a naptárat decemberre, egyébként még csak október van. Legalábbis ha kimegyek az utcára akkor biztosan ezt érzem. Idebent már kicsit más a helyzet: forró tea és karácsonyi zene, hogy kicsit az ünnepekre hangolódjak. 

Ma vmi nagyon fontos előkészületet tettem, hogy kellemesen teljenek az ünnepek. A kötelező ügyintézések 98%-át elintéztem ma és szerencsére még a jövő évi költségeimből is sikerült lefaragnom egy kicsit: új számlacsomagot választottam. :) Azért gondoltam, hogy ezt leírom mert azt gondolom, hogy ez a dolog is fontos része az ünnepi készülődésnek, hogy az utolsó hét már biztos nyugalomban teljen és a legnagyobb problémánk az legyen, hogy elég cukormáz került-e a karácsonyi süteményekre. :)

A decemberi naplóm 13. oldalát buborékfóliából készítettem, amit borítékbelsőből vágtam ki. Mivel az egész albumom minimál stílusban készül, ezért nagyon kevés díszítést használtam ehhez az oldalhoz is. A buborékfóliára betűmatricát ragasztottam illetve pecsételtem. 


Holnapra Rózsa tartogat nektek vmi gyönyörűséget! Alig várom, hogy láthassuk!

5 megjegyzés:

Janka írta...

nagyon jó a buborékfólia ötlete, és a díszítés is csúcs!

{Hana} írta...

Aiiii, de JÓ!! :) Legszívesebben liftelném az egész albumodat úgy ahogy van! Imádom :)

Réka írta...

Hana, még nem is láttad az albumot. :D A mai nap a kedvencem. Sajnálom, hogy nem én mutathattam be. Viszont ami késik ... ... szóval nagyon várom, hogy az egész albumot megmutathassam. ;)

Atyus írta...

Szuper lett! És milyen jó helyre kerültek a pecsételt karifák! :D
Én is várom, hogy megmutasd az egészet.

Réka írta...

Igen, ATYUS!!! IMÁDOM ŐKET! Ha bemutatom a teljes albumot és felsorolom a felhasznált anyagokat, biztosan megemlítem a TE pecsétjeidet is. KÖSZÖNET érte! :*

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Vanilla Berry template by Dual Illusion - design and contents by Réka Bujdosó ©2011