valami MÁS ~ scraPóló ~ scrapbook shirt

2011. május 3., kedd


A YABO kihívás oldalán újdonság ütötte fel a fejét.  
A tavaszi megújulás szellemében úgy éreztük, hogy ez alkalommal valami egészen új dologgal kell elcsábítanunk az alkotni vágyókat. Akik eddig csak szemezgettek a scrapbookinggal most kipróbálhatják kreativitásukat, akik pedig nem tudnak szabadulni tőle, azok is új kihívásra készülhetnek. 
:D

 Személy szerint én is kiléptem a minialbumok világából egy pillanatra és alkottam valamit, amelyre már nagyon régóta vágyok. Ez alkalommal egy hagyományos scrapbook technikával készült felsőt készítettem.
A különbség csak annyi, hogy scrapbook papírok helyett textileket használtam, tinták helyett pedig textilfestéket.
:)

A felső  (scraPóló) különlegessége, hogy a fényképet művészvászonra nyomtattam, amely ugyan nem mosható, de a felsőre tépőzárral rögzíthető. Így mosás előtt levehető, illetve a fényképek is CSERÉLHETŐEK ezáltal.
:D :D :D

Be kell vallanom, hogy egy-két öltés még hiányzik a pólóról, de ígérem a scrap.hu táborig elkészülök vele. Így nem mondhatom majd, hogy nincs mit felvennem. 
;)

(előtte)

(utána)


(hátoldal)

felhasznált anyagok
Moda Basic Grey BLUSH textil
gombok, kitűző, textilfesték,
 anyagból készült "göngyölt" rózsák, művészvászon, tépőzár

a tépőzár története
Szó szerint a rémület rántotta össze. (Borkától hallottam egyszer ezt a kifejezést. :) )
Szitanyomással akartam nyomatni fényképet a felsőre, de sajnos itthon nem úgy mennek a dolgok, ahogyan én azt elképzeltem. :( (Nem tudják megoldani hozott pólóra, több nap ...) Így nem volt más választásom mint hiper-szuper gyorsan kitalálni vmit. 
Ez a tépőzáras megoldás ezerszer jobban tetszik, mint az eredeti elgondolás. :)
 Mire képes a rémület!
 ;D

4 megjegyzés:

DAnett írta...

Réka ide is írom, hogy elájulós a pólód! Nagyon kreatív és inspiráló minden amit alkotsz! Oda vagyok a pólódért!! Imádós és tökéletesen egyedi!!! Gratulálok hozzá:)

Nóri írta...

Réka! Ez annyira ötletes, egyedi! Nagyon tetszenek az ötleteid, már jó néhányat hoztál nekünk, kifogyhatatalan vagy ötletekből. Még, még, még!

Janka írta...

Brutál jó lett!!! A tépőzáron nagyon jókat röhögtem :D Eleve az ötlet is, meg a sztori is...

Mounier Noémi - Kolibri írta...

SZENZÁCIÓS LETT!!! EGÉSZ BIZTOS, HOGY LIFTELNI FOGOM!!!!! MÉG JÓÓÓ! MEKKORA ÖTLET ÉS CSODÁS KIVITELEZÉS!!! :)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Vanilla Berry template by Dual Illusion - design and contents by Réka Bujdosó ©2011