PRAKTIKA magazin megjelenés ~ YABO albumok

2011. április 26., kedd

"Ki korán kel, aranyat lel". Tartja a közmondás.
Különösen igaz ez a mai napra, hiszen a mai reggelt az újságárusnál kezdtem (megpakolva persze), ide pedig CSODÁLATOS HÍRREL ÉRKEZTEM!!!

A PRAKTIKA magazin májusi számában 5 teljes oldalon keresztül 3 gyönyörűen "felöltöztetett" YABO albumot találhattok, amelyet Borka, Veka és én készítettünk. Az előkészületek és az albumok készítése már március óta zajlott, így őszintén szólva már majd belehaltam a nagy hallgatásba.
;D

Legszívesebben kikiabáltam volna a nagyvilágba, hiszen óriási érzés 5 teljes oldalt elfoglalni ebből a szuper magazinból, másokkal is megismertetni az albumkészítést és bemutatni, hogy milyen gyönyörű és EGYEDI ajándékot készíthetünk anyák napjára.
Veka stílusosan vintage albumot készített, Borka retro stílusban alkotott az én albumom pedig Tilda papírokból készült. 

Egyelőre képeket nem mutathatok az elkészült alkotásról/alkotásokról de mától már kapható a magazin májusi száma az újságárusoknál, így ott természetesen megnézhetitek őket.


Köszönet érte Borkának és a PRAKTIKA magazinnak!

14 megjegyzés:

Tipitá írta...

Itt is gratulálok! Most írtam a scrap.hu-ra, hogy a többiek is tudjanak a csodálatos hírről! Nagyon szépek az albumok! Ügyesek vagytok!!!!

Kankalin írta...

Őszintén gratulálok a sikeredhez!!! :-)

Viki írta...

Ez nagyon izgalmas!! Gratulálok!!

Annamari írta...

Gratulálok! Gyönyörű albumokat készítettetek! :) Én már megcsodáltam őket, hiszen itt lapul a kanapénkon a magazin! :)

todido írta...

juj de szuper csajszi!! wow holnap beszerzem :) puszi!!

do írta...

Gratulálok Neked is!!! Alig várom, hogy megvehessem (átok hónap vége!)

Timi írta...

Gratulálok a gyönyörű albumokhoz! Micsoda fantasztikus hír!Ügyesek vagytok!

Janka írta...

fantasztikus! gondoltam, hogy valamit "sunnyogtok" a háttérben, mert volt egy-két megjegyzésed :D Mondom Anyának, hogy vegye meg, nehogy lemaradjak róla :)

Réka írta...

Köszönöm, mindenkinek!!! A megjegyzést szerintem a scraPólóra tettem, Janka ill. a nagy GRUNGE albumra, amivel még nem vagyok kész egyelőre. Azon még sunnyogok egy ideig. ;D (A praktika magazin megjelenésre még csak gondolni sem gondolhattam, nehogy kiderüljön. :D )

inga írta...

Gratulálok a megjelenéshez!

do írta...

Nem bírtam ki, megvettem :DDD Gyönyörűek az albumok!!! Gratu még egyszer!!!

Eszter(beszteri) írta...

Na, ezt én is megveszem akkor, nagyon kíváncsi vagyok rá!!!!!! :) Gratulálok!!!!!!!! :)

Viki írta...

Már megcsodáltam az albumot, annyira furdalt a kíváncsiság! Csodálatos lett, annyira "rékás"!!! :D Nagyon tetszenek a színei! Gratulálok!

DAnett írta...

Jujj, itt még nem is írtam, hogy GRATULÁLOK!! Fantasztikus volt az mindhárom album, rohantam is az újságoshoz megvenni a magazint! Csodás papírokkal dolgoztál, gyönyörű lett az albumod igazán büszke lehetsz magadra. Puszi:)

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Vanilla Berry template by Dual Illusion - design and contents by Réka Bujdosó ©2011