winter whisper bögremelegítö

2011. november 25., péntek

Azt hiszen most már nem kell bizonygatnom, hogy az elmúlt 3 hét milyen háttérmunkálatokkal telt. :) Ahogy az előző bejegyzésemben is említettem, szeretnék minél több eltervezett dolgot megvalósítani még ebben az évben. Íme egy újabb eltervezett dolog:

Régóta szeretnék újra hibrid dolgot - digitális elemekből készült valós, megfogható alkotás - is alkotni, hiszen teljesen más varázsa van mint amikor hagyományos formában alkotok. Ilyenkor nincsenek határok. Pontosabban nem sok. :) Nagyon szeretem azt az érzést amikor egy mozdulattal változtatom az alkotásom hátterét és minden, tényleg minden csak egy kattintás kérdése. A legcsodálatosabb dolog pedig amikor "életre keltem" és nem ragad örökre a számítógép winchesterén. :)

Az alábbi "bögremelegítőket" Dia és Ági közös készletéből készítettem, a Winter Whisper digitális készletből. Azt gondolom, hogy bátran mondhatom mások nevében is, hogy milyen kedves a szívünknek ennek a közös munkának az eredménye, hiszen 2 nagyon tehetséges tervezőről van szó, akik most közösen hoztak létre egy újabb csodát. 

A készletet az olyan téli elemek inspirálták, mint a kinti fagyos hideg és a meleg forró kakaó kontrasztja. Ezért is gondoltam úgy, hogy egy téli hangulatot idéző "bögremelegítő" lehet a legtalálóbb a készlethez. A bögremelegítő funkcióját tekintve nem tudom mennyire hatásos de az biztos, hogy ezeket a csúnya reklám bögréket szebbé varázsolja. :)



az alábbi digitális készletet, amelyből ezek a "bögremelegítők" készültek, ITT tudjátok megvásárolni


És természetesen egy kis meglepetést is hagytam a bejegyzésem végére. 2011 december 5-én kisorsolom az alábbi, baglyos "bögremelegítőt" azok között, akik igazán szeretnék! 
Szerintem nagyon cukiii.
;)


(A "bögremelegítő" funkcióját tekintve ténylegesen nem melegít, csak segít melegen tartani a forró teát, kakaót illetve szebb külsőt kölcsönöz a reklámbögréknek. Méretezése kifejezettem ezekhez az egyenes falú reklám bögrékhez készült. Tépőzárral erősíthető a bögrére. A kisorsolásra kerülő "bögremelegítő" a bögre nélkül értendő mert arra még szükségem van. ;) )

HOLNAPRA IS TARTOGATOK egy kis MEGLEPETÉST! NÉZZETEK VISSZA!
;D

update
a bögremelegítő nyertese: TIMI
(a győztest igazoló képet megnézhetitek a facebook profil alatt)
Köszönöm a sok kedves hozzászólást és a lelkesedést a nyereményért.

33 megjegyzés:

Gabi írta...

A készletet már megcsodáltam még akkor is, ha én nem nagyon tudok alkotni belőle :-( Ezek a bögremelegítők valami gyönyörűek ! Micsoda ötlet ! De jó lenne ilyen ruhába bújtatott bögréből kortyolgatni a forró csokit ! Köszi és szép hétvégét!

Tipitá írta...

Na ilyenkor sajnálom, hogy abszolút nem értek a digihez!:( Nagyon tetszik ez az ötlet! A megvalósítás meg csillagos hatos! Kik között sorsolsz?? Mert nagyon szeretnék egy ilyen bögrét!:))

altalena írta...

Micsoda ötlet!!! Nagyon szép lett mindkettő!:)*

Jovi írta...

Réka, nagyon-nagyon imádom őket <3
Ha én nyerném a baglyosat, megkapná a barátnőm karácsonyra;)

siman D írta...

Igazán szép mindegyik. Fantasztikus ötlet!! :) Édesanyám biztos örülne neki ha feltudná öltöztetni a bögréit :)

Névtelen írta...

Oh! már több helyen megcsodáltam! szépek is és cukik is! pont nekem való lenne :DDDD

todido írta...

én én én !! odavagyok de nagyon!! annyira ügyi vagy!! naná, hogy beállok :-))

Era85 írta...

nekem-nekem Imádom őket!!!

PandArte írta...

Nagyon szeretném megnyerni őket:)Ki is teszem a PandArte facebook oldalára!!!

DeerWoman írta...

Én is nagyon szeretném! Lenne mit felöltöztetni vele :)

非非 írta...

Nagyon kreatív, nagyon szépek :)
Én is szeretném megnyerni :)))

{Hana} írta...

Ó, de gyönyörű!!! :) eg persze az ötlet is zsuper. És a baglyos...szívem csücske!! :D

Timi írta...

Réka micsoda ötlet!!!:))))))))Fantasztikus!én is beállok a sorba nagy-nagy lelkesedéssel!:)

Ányi írta...

Nagyon inspiráló ez a bögremelegítő! Én is sorbaállnék :) KÖszönöm a játékot!

Zs'Art írta...

Elképesztően gyönyörűek! Irigyellek, hogy tudsz digizni. :)

Névtelen írta...

Nagyon tetszik! :) Igazi téli hangulata van! Szeretném megnyerni! :D Lukács Ágota, Debrecen

Unknown írta...

Nagyon szééép! Hogy örülne neki a bagyolmániás barátnőm! :)

Juju írta...

hm, akad néhány csúnyácska bögrém, jó lenne őket is feldíszíteni az ünnepekre! :) Nagyon örülnék neki, mert cuki és szép is egyben.

barby010 írta...

Leírhatatlanul akarom és imádom őket :) :P szépen mutatna az asztalomon :)

Puppi írta...

Idén jó gyerek voltam, így reménykedem hogy Mikulásra lesz egy ilyen szép bögremelegítőm ;)

Névtelen írta...

Nagyon szép! Valami fiúsabb nincs???
Andris

Bíró Ágnes írta...

én is beállhatok? Imádom amit csináltál!!!Nagyon tetszik!!! :)

Névtelen írta...

Nagyon tetszik,a kislányom kapná ajándékba!:)
Sarok Attila
kicsisari2@freemail.hu

Névtelen írta...

Teljesen odavagyunk érte!:)
Sarokné Aczél Krisztina
aczelkriszta@freemail.hu

GyurMonik írta...

Nagyon tetszik ez a baglyos! El fogadnám :)

Christa írta...

Bűbájos, a bagoly megacuki, nagyon szeretném... :)
mogyeszt22@gmail.com

Unknown írta...

Én nagyon szeretném! Ráadásul pont előtte való nap van a névnapom *_* Annyira cuki~
harryo@mailbox.hu

Bianka írta...

Istenem nagyon cuki, imádom a baglyos dolgokat *-* :))
bia95@citromail.hu

Aoiciel írta...

Egy bagolymániában szenvedő egyén is beáll a sorba! :) Nagyon szép munkák, csak szeretni lehet őket. :3

aoiciel88@gmail.com

Névtelen írta...

Nagyon szépek, de nekem a baglyos különösen tetszik!! ♥ Nagyon-nagyon boldoggá tennél, ha én nyerném meg!! ♥♥♥
Köszönjük a lehetőséget, hogy kisorsolod a látogatóid között! :)
További sok szép munkát, és meghitt adventet kívánok,
Betty (yuppieje@yahoo.com)

Monica írta...

Nekem is nagyon tetszik, fantasztikus ötlet!
Fizikailag utálom a bögréket, hidegek, vagy éppen túl forrók... Mind egyforma, mű, izéééé.
Na, ettől viszont biztos, hogy nem fog el a porcelánundor... :D

ziti írta...

hatalmas ötlet! nagyon tetszik ez a bögreöltözék! nagyon örülnék, ha nekem is lenne ilyenem. ;)

lapappilon írta...

hűha!
én is megörülnék a bögremelegítőnek!
nyami! :-D
minden jtót
Éva

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Vanilla Berry template by Dual Illusion - design and contents by Réka Bujdosó ©2011